Już wiesz, że staramy się oszczędzić Twój cenny czas.
Nawet tu i teraz!
W tym miejscu zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. Dla kogo jest Pan Czas? 💡

Dla Ciebie
Dla Twoich bliskich
Dla Twojej firmy


2. Kiedy i jak mogę złożyć zlecenie? 📨

Najpóźniej 2 godziny przed terminem realizacji (w zależności od rodzaju zlecenia)
Telefonicznie, przez formularz kontaktowy, e-mail, Facebook


3. W jakich godzinach Pan Czas jest dostępny? ⏲️

Pracujemy głównie od poniedziałku do piątku, natomiast zlecenia możesz składać 7 dni w tygodniu
Zrealizujemy także zlecenia „weekendowe” (po wcześniejszym ustaleniu szczegółów)


4. Co mogę zlecić? 📝

Pan Czas będzie Twoim osobistym asystentem, możesz zgłosić zarówno codzienne sprawy prywatne, jak również firmowe czy zlecenia dla Twoich bliskich
Realizujemy nie tylko proste, ale także te najbardziej nietypowe zlecenia (np. zakup kwiatów czy prezentów oczywiście z dostawą, odbiór rzeczy do/z pralni, dorobienie kluczy, etc.)
Dla firm realizujemy zlecenia jednorazowe oraz o charakterze dłuższej współpracy. Mogą to być zakupy art. biurowych lub spożywczych a nawet zakup wyposażenia, organizacja imprezy firmowej lub odbiór poufnych dokumentów.


5. Kiedy realizujemy zlecenie? 🗓

Wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Umawiamy się na konkretny dzień i godzinę.
W przypadku zleceń „na cito” wiemy, że liczy się każda sekunda. Staramy się więc działać jak najszybciej.


6. Jak działa opcja „Czas dla Bliskich”? 🎁

Zrealizujemy Twoje zlecenie na rzecz wyznaczonej przez Ciebie osoby, np. zrobienie zakupów rodzicom, przygotowanie prezentu znajomym itp.
Możesz kupić nasz Czas i podarować go swoim bliskim w postaci Vouchera. Formę usługi/godzin/ pakietu ustalamy indywidualnie. Osoba posiadająca voucher zleca nam zadania do wykonania i cieszy się Swoim wolnym czasem.


7. Czy znajdę ofertę pod konkretne branże? 💼

Pracujemy dla wielu firm o różnych profilach, dlatego na życzenie chętnie wysyłamy przykładowy zakres usług odpowiadający wybranej branży.
Działamy zgodnie z naszym mottem „Ty zlecasz, my działamy”. Chętnie jednak dzielimy się naszym doświadczeniem podpowiadając, w jaki sposób można załatwić daną sprawę.


8. W którym momencie płacę za zlecenie? 💳

Za usługę rozliczamy się po wykonanym zleceniu gotówką lub przelewem (wystawiamy faktury VAT).
Za pakiety godzinowe płatność przyjmowana jest z góry. Niektóre zlecenia jednorazowe również wymagają płatności przed wykonaniem usługi (np. jednorazowe dostarczenie dokumentów do kontrahenta, urzędu itp.)
Rozliczenie możliwe jest także na koniec miesiąca (w przypadku stałej współpracy) na podstawie wykazu wykonanych zleceń.


9. Jak działają pakiety godzinowe? ⏰

Każdy pakiet godzinowy ważny jest przez 30 dni. Po każdej wykonanej usłudze informujemy ile godzin pakietu pozostało i do kiedy można je wykorzystać.
Wybrany pakiet godzinowy uruchamiany jest od dnia następnego po dacie wpłaty. W przypadku płatności gotówką wystawiamy potwierdzenie wpłaty, gdy płacisz przelewem wystarczy nam bankowe potwierdzenie wpłaty.
W każdym momencie możesz dokupić dodatkowe godziny do pakietu zgodnie z przedstawionym w ofercie cennikiem.


10. Jak funkcjonujemy podczas pandemii Covid-19? 😷

W świetle aktualnych obostrzeń działamy zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i zaleceniami.
W trosce o Państwa zdrowie zachowujemy wszelkie środki ostrożności.

+48 792 321 034
+48 601 436 278
ul. Ossowska 96/1
05-220 Zielonka