Już wiesz, że staramy się oszczędzić Twój cenny czas.
Nawet tu i teraz!
W tym miejscu zamieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Dla kogo jest Pan Czas? 💡
✔ Dla Ciebie
✔ Dla Twoich bliskich
✔ Dla Twojej firmy
2. Kiedy i jak mogę złożyć zlecenie? 📨
✔ Najpóźniej 2 godziny przed terminem realizacji (w zależności od rodzaju zlecenia)
✔ Telefonicznie, przez formularz kontaktowy, e-mail, Facebook
3. W jakich godzinach Pan Czas jest dostępny? ⏲️
✔ Pracujemy głównie od poniedziałku do piątku, natomiast zlecenia możesz składać 7 dni w tygodniu
✔ Zrealizujemy także zlecenia „weekendowe” (po wcześniejszym ustaleniu szczegółów)
4. Co mogę zlecić? 📝
✔ Pan Czas będzie Twoim osobistym asystentem, możesz zgłosić zarówno codzienne sprawy prywatne, jak również firmowe czy zlecenia dla Twoich bliskich
✔ Realizujemy nie tylko proste, ale także te najbardziej nietypowe zlecenia (np. zakup kwiatów czy prezentów oczywiście z dostawą, odbiór rzeczy do/z pralni, dorobienie kluczy, etc.)
✔ Dla firm realizujemy zlecenia jednorazowe oraz o charakterze dłuższej współpracy.
Mogą to być zakupy art. biurowych lub spożywczych a nawet zakup wyposażenia, organizacja imprezy firmowej lub odbiór poufnych dokumentów.
5. Kiedy realizujemy zlecenie? 🗓
✔ Wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Umawiamy się na konkretny dzień i godzinę.
✔ W przypadku zleceń „na cito” wiemy, że liczy się każda sekunda. Staramy się więc działać jak najszybciej.
6. Jak działa opcja „Czas dla Bliskich”? 🎁
✔ Zrealizujemy Twoje zlecenie na rzecz wyznaczonej przez Ciebie osoby, np. zrobienie zakupów rodzicom, przygotowanie prezentu znajomym itp.
✔ Możesz kupić nasz Czas i podarować go swoim bliskim w postaci Vouchera.
Formę usługi/godzin/ pakietu ustalamy indywidualnie. Osoba posiadająca voucher zleca nam zadania do wykonania i cieszy się Swoim wolnym czasem.
7. Czy znajdę ofertę pod konkretne branże? 💼
✔ Pracujemy dla wielu firm o różnych profilach, dlatego na życzenie chętnie wysyłamy przykładowy zakres usług odpowiadający wybranej branży.
✔ Działamy zgodnie z naszym mottem „Ty zlecasz, my działamy”. Chętnie jednak dzielimy się naszym doświadczeniem podpowiadając, w jaki sposób można załatwić daną sprawę.
8. W którym momencie płacę za zlecenie? 💳
✔ Za usługę rozliczamy się po wykonanym zleceniu gotówką lub przelewem (wystawiamy faktury VAT).
✔ Za pakiety godzinowe płatność przyjmowana jest z góry. Niektóre zlecenia jednorazowe również wymagają płatności przed wykonaniem usługi (np. jednorazowe dostarczenie dokumentów do kontrahenta, urzędu itp.)
✔ Rozliczenie możliwe jest także na koniec miesiąca (w przypadku stałej współpracy) na podstawie wykazu wykonanych zleceń.
9. Jak działają pakiety godzinowe? ⏰
✔ Każdy pakiet godzinowy ważny jest przez 30 dni. Po każdej wykonanej usłudze informujemy ile godzin pakietu pozostało i do kiedy można je wykorzystać.
✔ Wybrany pakiet godzinowy uruchamiany jest od dnia następnego po dacie wpłaty.
W przypadku płatności gotówką wystawiamy potwierdzenie wpłaty, gdy płacisz przelewem wystarczy nam bankowe potwierdzenie wpłaty.
✔ W każdym momencie możesz dokupić dodatkowe godziny do pakietu zgodnie z przedstawionym w ofercie cennikiem.
10. Jak funkcjonujemy podczas pandemii Covid-19? 😷
✔ W świetle aktualnych obostrzeń działamy zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i zaleceniami.
✔ W trosce o Państwa zdrowie zachowujemy wszelkie środki ostrożności.