Posiadam 28 lat doświadczenia w zarządzaniu. Swoją karierę rozpocząłem w jednej z największych sieci gastronomicznych oraz handlowych w Polsce. Następnie pracowałem dla wielu firm z różnych branż. Byłem odpowiedzialny za zaopatrzenie, zarządzanie biurem oraz zarządzanie flotą samochodową, a także organizację imprez okolicznościowych. W 2015 roku rozpoczęliśmy działalność jako ATR Administracja z której wywodzi się projekt Pan Czas.
Od 8 lat funkcjonuję w branży eventowej przechodząc przez poszczególne szczeble zawodowe zdobywając nowe doświadczenia oraz uprawnienia związane z wykonywanymi obowiązkami. Organizowałem wydarzenia w najprężniej działających miejscach na mapie rozrywkowej Warszawy. Dalsza ścieżka rozwoju poprowadziła mnie na stanowisko Event Managera lokali usługowych – gdzie byłem odpowiedzialny za obsługę oraz dział sprzedaży. Z wyksztalcenia jestem etykiem, dzięki czemu potrafię wsłuchać się w potrzeby Naszych Klientów. Obecnie współtworzę projekt Pan Czas.